Klachtenregeling

In onze praktijk doen we ons best om u zo goed mogelijk te behandelen. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent met de gang van zaken.
Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor u zèlf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.                                           

 

In gesprek met uw fysiotherapeut
Het is de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut en/ of met  één van  de praktijkeigenaren. Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers best confronterend zijn. Als u het lastig vindt om uw klacht met uw fysiotherapeut te bespreken, dan kunt u iemand  meenemen naar het gesprek.

 

Een klacht indienen 
Als een gesprek met uw fysiotherapeut niet heeft geholpen, kunt u ervoor kiezen om een klacht in te dienen. Er zijn drie instanties waar u met uw klacht terecht kunt: de Klachtencommissie, de Commissie van Toezicht en het Regionaal Tuchtcollege. Welke instantie u kiest hangt af van uw klacht en wat u wilt bereiken.

 

Meer informatie
In de brochure over de klachtenregeling van het KNGF leest u meer informatie over de verschillende commissies.
Deze brochure ligt in ons folderrek.

 

( bron KNGF)

Contact

Locatie Surhuisterveen

Dalweg 4

9231 HX Surhuisterveen

Route plannen

0512-362167

info@fysiotherapiesurhuisterveen.nl



Locatie Harkema

Nijebuorren 38

9281 LZ Harkema

Route plannen

info@fysiotherapiesurhuisterveen.nl

Openingstijden

Locatie Surhuisterveen

ma - do: 7.30 - 21.00

vr: 7.30 -18.00



Locatie Harkema

ma - vr: 8.00 - 18.00

Volg ons!